K U L T U R A

Warsztaty z wąchania i smakowania reklam

Polish design2  Foto:

Czy można powąchać i posmakować reklamę, stworzyć wizerunek swój lub marki wykorzystując wszystkie zmysły? To zaskakujące, ale przy pomocy Sense Brandingu jest to możliwe. Więcej o tej innowacyjnej i zaskakującej metodzie kształtowania wizerunku już niedługo – 2 marca – podczas otwartego wykładu w Concordii Design.

Polish design2Design Open to nowy program otwartych wykładów wokół tematów związanych z projektowaniem, wzornictwem, trendami i innowacjami. Spotkania mają przybliżyć uczestnikom, czym tak na prawdę jest design, jakie jest jego znaczenie i zadania. Formuła cyklicznych wydarzeń to godzina wykładu i pół godziny dyskusji. Wstęp na wszystkie wykłady jest wolny.

Najbliższy wykład będzie poświęcony Sense Brandingowi. Pretekstem do jego zorganizowania jest wystawa Polish Desgn in the Middle of, którą można jeszcze oglądać w przestrzeniac Concordii. Zarówno wystawa, która przedstawia subiektywny wybór najlepszych projektów polskich projektantów jak i prowadzący wykład – Marta Siembab i Maciej Kawecki reprezentowali Polskę podczas ubiegłorocznego Dutch Design Week w Eindhoven.

Podczas spotkania mowa będzie o czymś, co dotyczy nas wszystkich – o zapachach i zmysłach. Prowadzący powiedzą, jak “wykorzystać” je w tworzeniu wizerunku marek i nas samych. Skąd w ogóle wzięła się potrzeba rozwijania Sense Brandingu?

Dlaczego Sense Branding?

Klienci nie chcą wierzyć już markom na słowo – chcą poczuć ich wartość. Jakość, luksus, niezawodność, innowacyjność, kreatywność – wszystkie treści, które komunikuje marka, można komunikować nie tylko rozumowi, lecz także emocjom i zmysłom.

Sense Branding opiera strategię budowania marki o naukową wiedzę o zmysłach. Węch, wzrok, smak, słuch i dotyk stają się kanałami, przy pomocy których brand komunikuje się z odbiorcą. Dzięki tej innowacyjnej metodzie można zaprojektować markę w taki sposób, by klient mógł odczuwać ją całym sobą. Prowadzący wykład przekażą ideę Sense Brandingu w oparciu o światowe realizacje i swoje autorskie projekty. Uczestnicy powąchają kilka zaskakujących zapachów, przez co autentycznie “poczują” sposób, w jaki pracują Marta Siembab i Maciej Kawecki.

Doskonałym uzupełnieniem wykładu są praktyczne, interaktywne warsztaty z Martą Siembab i Maciejem Kaweckim, które odbędą się 19 marca, początek o 18:00

Polish Design Einhoven1

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz