BizNews

Inea chce być lepsza

Inea - kampania repozycjonująca markę  Foto: materiały prasowe

Bliższa ludziom, otwarta na potrzeby klientów, bardziej dynamiczna i budząca więcej emocji – taka ma być teraz INEA. Wielkopolska sieć telekomunikacyjna jest jedną z kilkunastu dużych sieci działających w Polsce, ale kampanię promocyjną realizować będzie tylko w 9 wielkopolskich miastach. Celem tych działań jest repozycjonowanie marki.

Z nami jesteście IN, czyli podłączeni do rozrywki, telewizji i internetu. Tworzyliśmy je dla singli, par, rodzin, studentów, dzieci i osób w starszym wieku. Bo to, co jest IN, jest dla każdego z nas – mówi Jarosław Pijanowski, członek zarządu INEA.

W nowej ofercie jesiennej operator stawia na elastyczność, zapewniając różne rozwiązania dla osób, ale na dzisiejszym rynku telekomunikacyjnym oferty sieci są do siebie bardzo podobne.

Nowa kampania promocyjna jest realizowana w 9 miastach Wielkopolski (m.in. Poznań, Konin, Luboń i Września) i będzie trwała do końca roku 2015. Poprzedziła ją dwutygodniowa akcja teaserowa na billboardach pod hasłem “A Ty jesteś IN?”. Za przygotowanie kreacji odpowiada poznańska agencja 23HEROES. Zakup mediów po stronie ZenithOptimedia Group.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz