POZnań

Teraz praca jest w jednym miejscu!

Konsorcjum marki  Foto: Miasto Poznań

Zainteresowani pracą w czołowych poznańskich firmach nie muszą już wertować ogłoszeń i przeglądać kilkudziesięciu stron www w poszukiwaniu ofert. Na uruchomionej niedawno stronie Konsorcjum Marki Poznań będzie można znaleźć aktualne oferty pracy wszystkich 21 członków miejskiego porozumienia. Już teraz na stronie www.madein.poznan.pl znajdują się ogłoszenia z m.in. z firm Solar, Solaris, Nivea, Grupy Allegro, Volkswagen Poznań, Apart, Piotr i Paweł i MAN.

Dzięki tej witrynie internetowej wszyscy poszukujący pracy będą mogli zapoznać się z ofertami największych i najważniejszych pracodawców z aglomeracji poznańskiej – mówi Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Poznania – chcemy by był to wyraźny sygnał dla studentów i specjalistów, że Poznań to miasto z którym można realizować nawet najbardziej ambitne plany zawodowe.

Uruchomienie strony internetowej to kolejna wspólna inicjatywa przedstawicieli Konsorcjum Marki Poznań – czyli porozumienia władz miasta z największymi przedsiębiorstwami regionu. Do uczestnictwa w inicjatywie zostały zaproszone silne i prestiżowe marki związane z Poznaniem poprzez siedzibę producenta, miejsce produkcji czy historyczne pochodzenie. Działania miasta i członków Konsorcjum Marki opierają się na podejmowaniu wspólnych przedsięwzięć w obszarze promocji i marketingu. Współpraca w ramach Konsorcjum Marki ma charakter zorganizowany i trwały, a symbolizuje ją logotyp „Made in Poznań”.

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego we wrześniu stopa bezrobocia w Poznaniu wynosiła 3,5%. Tak dobrym wskaźnikiem nie może pochwalić się żadne duże miasto w Polsce. Stopa bezrobocia w Wielkopolsce należy również do najniższych w kraju. We wrześniu w regionie wyniosła 8,6% i była niższa od stopy bezrobocia w kraju o 3,2 punktu procentowego. W samym powiecie poznańskim zgłoszono we wrześniu ponad pół tysiąca nowych miejsc pracy. W porównaniu do ubiegłego roku, bezrobocie wzrosło o zaledwie 0,2 % co w obliczu drugiej fali kryzysu finansowego jest wynikiem bardzo dobrym.

Konsorcjum marki Foto: Miasto Poznań

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz