POZnań

Mniej tramwajów, rzadsze kursy!

Tramwaj, bimba  Foto: lepszyPOZNAN.pl/Piotr Rychter

Na trasy w Poznaniu wyjedzie mniej tramwajów, a częstotliwość kursowania na niektórych liniach będzie mniejsza niż zwykle. Miasto Poznań zmiany tłumaczy troską o zdrowie pasażerów, ale także pracowników Zarządu Transportu Miejskiego oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w związku z zagrożeniem epidemicznym. 

Zmiany zaczną obowiązywać  od poniedziałku 16 marca i będą obowiązywać do odwołania. Nie będziemy mogli osobiście załatwić sprawy w Punktach Obsługi Klienta i Biurach Obsługi Klienta ZTM, których działanie zostaje zawieszone.

Mimo tej trudnej dla wszystkich sytuacji, chcemy być dla Państwa pomocni, dlatego zostanie zapewniona obsługa zdalna poprzez kontakt telefoniczny i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o zrozumienie, jeśli czas oczekiwania na połączenie lub czas udzielenia odpowiedzi się wydłuży. Odniesiemy się do wszystkich spraw, najszybciej jak to będzie możliwe, uwzględniając wyjątkowość okoliczności, w której wszyscy funkcjonujemy.

Najważniejszą jednak informacją są kolejne ograniczenia w funkcjonowaniu transportu publicznego. W nocy z soboty na niedzielę rzadziej, bo co 30 minut, będzie kursował tramwaj linii nocnej nr 201, a od poniedziałku zawieszone zostają linie 4, 11, 147, 150 i 181.

Chcąc załatwić jakąś sprawę musimy kontaktować się telefonicznie, bądź on-line:

kontakt telefoniczny pod numerem 61 8 346 163 (od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:00) – możliwość uzyskania informacji od pracowników ZTM;
kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (od 10;00 do 17:00) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
korzystanie z platformy ePUAP lub formularzy na stronie ZTM (https://www.ztm.poznan.pl/pl/kontakt-2/dokumenty/dla-pasazerow/),
w kwestii zakupu biletów prosimy o skorzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych,

Użyte w artykule zdjęcia: lepszyPOZNAN.pl/Piotr Rychter

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz