BizNews

Internet prosto z ciężarówki za free

panorama klawiatura  Foto: sxc

Jak bezpłatnie założyć stronę www, jak prowadzić kampanie reklamowe w wyszukiwarkach? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź w ramach Internetowej Rewolucji. Przedsiębiorcy z Poznania i okolic będą mogli przez 6 dni za darmo skorzystać z wiedzy ekspertów dotyczącej obecności firmy w internecie.

panorama klawiatura Foto: sxc

Internetowa Rewolucja to kampania edukacyjnej adresowanej do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Specjalna ciężarówka ekspertów zatrzyma się na placu przed Areną w Poznaniu na 3 dni, od 14 do 16 maja.

Każdego dnia przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach, np. “Jak założyć stronę WWW, którą pokochają klienci”, czy dotyczących reklamy w wyszukiwarce. Codziennie zaplanowano trzy identyczne bloki szkoleniowe, tak by chętni mogli wybrać dogodne dla siebie godziny. Oprócz szkoleń każdy przedsiębiorca będzie mógł wziąć udział w indywidualnych bezpłatnych konsultacjach z ekspertem, który pomoże aktywnie zaistnieć w Internecie.

Przez kolejne trzy dni – od 10 do 12 maja, przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w indywidualnych konsultacjach w budynku Wydziału Działalności Gospodarczej, przy ul. Matejki 50 (parter, pokój nr 4).

W ramach projektu każda mikro, mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu Internetu w swojej działalności. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.

Organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale by zapewnić sobie miejsce na szkoleniach należy zarejestrować się na stronie www.internetowarewolucja.pl

Samsung Galaxy S III Foto: Samsung

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz