Firma

ENEA zmienia system obsługi klienta

Biuro obsługi klienta ENEA  Foto: materiały prasowe

Nowe narzędzia komunikacji mają pomóc poznańskiemu dystrybutorowi energii rozwijać ofertę sprzedaży produktów i usług oraz polepszyć zarządzania relacjami z klientami. System ma także usprawnić system rozliczania odbiorców ze wszystkich grup taryfowych.

Konieczność zmian spowodowana jest m.in. deregulacją rynku energii i swobodną możliwością wyboru dostawcy prądu. Nowe rozwiązanie dla Enei przygotuje spółka Infovide-Matrix, która wygrała przetarg. Firma dostarczy niezbędną infrastrukturę sprzętową a także zbuduje m.in. platformy raportowania, zarządzania relacjami biznesowymi oraz konsumenckimi a także zintegrowane call center.

Biuro obsługi klienta ENEA Foto: materiały prasowe

Tagi:

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz