BizNews

Żabka i Freshmarket się rozwijają

Żabka logo  Foto: Żabka logo

Żabka logo Foto: Żabka logoMająca swoją centralę w Poznaniu firma Żabka Polska ogłosiła, że zamierza w najbliższych 5 latach uruchomić blisko 2.000 nowych sklepów pod szyldem Żabka i Freshmarket. Dzięki temu pracę znajdzie kilka tysięcy osób.

W zeszłym roku otworzyliśmy około 370 sklepów, w tym roku nasz plan przewiduje otwarcie następnych 420 sklepów, a w kolejnych latach minimum 450 – mówi Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska – przewidujemy, że tylko w tym roku powstanie 2.500 nowych miejsc pracy, zarówno w sklepach, jak i w naszych centrach logistycznych oraz w centrali.

Sieć sklepów Żabka może się pochwalić blisko 18% wzrostem sprzedaży w relacji rok do roku. Według jej kierownictwa, to bardzo dobry wynik, zważywszy na spowolnienie gospodarcze czy niesprzyjające warunki atmosferyczne na początku roku i przedłużającą się zimę. Zdaniem prezesa Żabki format convenience shop, czyli małych sklepów położonych zazwyczaj w dzielnicach mieszkaniowych, doskonale sprawdziła się w Polsce.

Zgodnie z polityką sieci, nowe sklepy powstaną tam, gdzie jest największe zagęszczenie mieszkańców. Będą to zarówno osiedla w dużych miastach, jak i niewielkie miejscowości.

Sklep Żabka Foto: Żabka Polska

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz