Sport

Nowa koszulka Warty Poznań

Nowe koszuli Warty Poznań  Foto: materiały prasowe / Klaudia Berda

Jest dopasowana do ciała, wykonana w technologii DRI-Fit z materiału, który w 75 proc. pochodzi z recyklingu – oto nowa koszulka meczowa piłkarzy Warty Poznań. Została wzbogacona o haftowany herb oraz logotyp, który towarzyszy „Zielonym” z okazji 110-lecia Klubu.

Już w piątek, 15 lipca zawodnicy Warty Poznań i Rakowa Częstochowa rozpoczną nowy sezon PKO Bank Polski Ekstraklasy. Dwukrotni mistrzowie Polski swój 22. sezon w najwyższej lidze w kraju będą rozgrywali w koszulkach firmy Nike, która od ponad trzech lat jest sponsorem technicznym Klubu. Będzie to zarazem jedenasty sezon z rzędu, w którym „Zieloni” grają ubrani w stroje amerykańskiej marki, jednego z największych na świecie producentów sprzętu sportowego.

Dla Warty Poznań, klubu zaangażowanego w propagowanie postaw ekologicznych, bardzo ważne jest włączenie się jej sponsora, firmy Nike w akcje związane z ochroną środowiska naturalnego. Inicjatywa Nike „Move to zero” ma na celu wyeliminowanie odpadów i emisji dwutlenku węgla, m.in. poprzez świadomy wybór materiałów, z których wykonana jest odzież.

W tym duchu wyprodukowano koszulki Nike DRI-Fit Academy, czyli nowe stroje meczowe piłkarzy Warty Poznań. Poliester, z którego zostały uszyte, aż w 75 proc. pochodzi z recyklingu plastikowych butelek. Przed ponownym użyciem opakowania są czyszczone, szatkowane i następnie przetwarzane na granulki, z których wytwarza się wysokiej jakości nić. Wyprodukowany w ten sposób materiał zmniejsza emisję dwutlenku węgla do atmosfery nawet o 30 proc. w porównaniu do zwykłego poliestru.

Wykonana w technologii DRI-Fit koszulka Nike Academy odprowadza pot z powierzchni skóry, przyspiesza jego odparowywanie i zapewnia większy komfort gry. Na wygodę wpływa również dopasowany krój stroju oraz wstawki ze specjalnych siateczek, które poprawiają cyrkulację powietrza.

Partner techniczny Warty Poznań, firma futbolsport.pl zadbała o to, by w sezonie, który rozpoczyna się w roku 110-lecia powstania Klubu, na koszulkach znalazł się logotyp podkreślający ten jubileusz. Logo umieszczono nad nazwiskiem piłkarza. Nowością jest haftowany herb na piersi, który dodaje trykotowi wyjątkowego charakteru. Z kolei o dwóch tytułach mistrzowskich, wywalczonych przez „Warciarzy” w 1929 i 1947 roku, przypomina biała gwiazdka wyhaftowana nad herbem.

Tradycyjnie już, w skład podstawowego kompletu meczowego wchodzi zielona koszulka, w opcji wyjazdowej jest ona biała, a wersja rezerwowa – czarna (ta będzie dostępna na indywidualne zamówienie; tylko w wersji seniorskiej). Koszulka dla dorosłych kosztuje 239 zł, a dziecięca – 219 zł. Sprzedaż stacjonarna rozpocznie się w poniedziałek na Zielonej Wyspie  w centrum handlowym King Cross oraz w salonach futbolsport.pl.

Użyte w artykule zdjęcia: materiały prasowe / Klaudia Berda

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz