Map data © OpenStreetMap
Repertuar kina Bułgarska 19
11:20 – MRU I JA: WIELKA PRZYGODA NA CZTERY ŁAPY – Kino dzieci
reż. Guillaume Maidatchevsky, prod. Francja, Szwajcaria, 2023 r., czas projekcji: 83 min.
Dziesięcioletnia Cleo wraz z kotkiem Mru i rodzicami jadą do domku w górach spędzić leniwe wakacje. Zawadiacki Mru nie zamierza się jednak nudzić – wyrusza w podróż, aby odnaleźć swoją dziką naturę. Cleo, wraz z szaloną sąsiadką i psem Rambo, podąża jego tropem, a beztroskie lato okazuje się pełne wrażeń! Cleo i Mru połączy wyjątkowa przyjaźń oraz zadzieją się niezwykłe rzeczy – szykujcie się na wielką przygodę na cztery łapy!
Dziesięcioletnia Cleo wraz z kotkiem Mru i rodzicami jadą do domku w górach spędzić leniwe wakacje. Zawadiacki Mru nie zamierza się jednak nudzić – wyrusza w podróż, aby odnaleźć swoją dziką naturę. Cleo, wraz z szaloną sąsiadką i psem Rambo, podąża jego tropem, a beztroskie lato okazuje się pełne wrażeń! Cleo i Mru połączy wyjątkowa przyjaźń oraz zadzieją się niezwykłe rzeczy – szykujcie się na wielką przygodę na cztery łapy!
11:40 – KICIA KOCIA MÓWI: DZIEŃ DOBRY! – Kino dzieci
reż. Marta Stróżycka, prod. Polska, 2023 r., czas projekcji: 45 min.
Kicia Kocia mówi: Dzień dobry! Bystra kotka oraz jej przyjaciele zapraszają do kin. Podczas seansu nie zabraknie świetnej zabawy, przedszkolnych wyzwań czy niesamowitych odkryć. Rezolutna Kicia Kocia razem z wiernymi przyjaciółmi: Packiem, Adelką i Juliankiem odkrywa odważnie świat i stawia czoła wielu nowym sytuacjom. Przygody Kici Koci odzwierciedlają dziecięcą wrażliwość oraz ukazują pełną ciepła i radości codzienność. Czynności, takie jak mycie się, gotowanie, jazda pociągiem, radzenie sobie z przeziębieniem czy zawieranie przyjaźni, pomagają najmłodszym oswajać się z nowymi emocjami i uczuciami. Kicia Kocia znajdzie odpowiedź na wszystko! Filmowe opowieści na podstawie uwielbianych książek Anity Głowińskiej to idealna okazja na jeden z pierwszych, niezapomnianych seansów w kinie…
Kicia Kocia mówi: Dzień dobry! Bystra kotka oraz jej przyjaciele zapraszają do kin. Podczas seansu nie zabraknie świetnej zabawy, przedszkolnych wyzwań czy niesamowitych odkryć. Rezolutna Kicia Kocia razem z wiernymi przyjaciółmi: Packiem, Adelką i Juliankiem odkrywa odważnie świat i stawia czoła wielu nowym sytuacjom. Przygody Kici Koci odzwierciedlają dziecięcą wrażliwość oraz ukazują pełną ciepła i radości codzienność. Czynności, takie jak mycie się, gotowanie, jazda pociągiem, radzenie sobie z przeziębieniem czy zawieranie przyjaźni, pomagają najmłodszym oswajać się z nowymi emocjami i uczuciami. Kicia Kocia znajdzie odpowiedź na wszystko! Filmowe opowieści na podstawie uwielbianych książek Anity Głowińskiej to idealna okazja na jeden z pierwszych, niezapomnianych seansów w kinie…
12:30 – KICIA KOCIA NA PIKNIKU – Kino dzieci
reż. Katarzyna Majsner, Marta Stróżycka, Jacek Rokosz, Dominik Litwiniak, prod. Polska, 2023 r., czas projekcji: 45 min.
7. Kicia Kocia jest chora
7. Kicia Kocia jest chora
12:50 – O PSIE, KTÓRY JEŹDZIŁ KOLEJĄ – Kino dzieci
reż. Magdalena Nieć, prod. Polska, 2023 r., czas projekcji: 95 min.
Życie Zuzi, której tata Piotr pracuje na kolei, zmienia się nie do poznania, kiedy wkracza w nie Lampo – niezwykły pies-podróżnik. Wyjątkowy owczarek, którego wyprawy pociągiem są sensacją i hitem internetu, z miejsca zostaje najlepszym przyjacielem mającej problemy z sercem dziewczynki. Niestety, zazdrosny o sławę Lampo Dyrektor robi wszystko, żeby pozbyć się psa ze swojej stacji. Kiedy mu się to udaje, rozdzielona z ukochanym pupilem Zuzia zaczyna chorować. Chociaż wszyscy starają się jej pomóc, szybko staje się jasne, że tylko bliskość i przyjaźń czworonoga mogą być lekarstwem, którego dziewczynka tak bardzo potrzebuje…
Życie Zuzi, której tata Piotr pracuje na kolei, zmienia się nie do poznania, kiedy wkracza w nie Lampo – niezwykły pies-podróżnik. Wyjątkowy owczarek, którego wyprawy pociągiem są sensacją i hitem internetu, z miejsca zostaje najlepszym przyjacielem mającej problemy z sercem dziewczynki. Niestety, zazdrosny o sławę Lampo Dyrektor robi wszystko, żeby pozbyć się psa ze swojej stacji. Kiedy mu się to udaje, rozdzielona z ukochanym pupilem Zuzia zaczyna chorować. Chociaż wszyscy starają się jej pomóc, szybko staje się jasne, że tylko bliskość i przyjaźń czworonoga mogą być lekarstwem, którego dziewczynka tak bardzo potrzebuje…
13:20 – KOSMICZNY CHŁOPIEC – Pokaz przedpremierowy
reż. Olivier Pairoux, prod. Belgia, 2021 r., czas projekcji: 100 min.
Jedenastoletni Jim jest utalentowanym chłopcem, który pasjonuje się kosmosem i nauką. Po przeprowadzce z tatą do nowego miasta, chłopak musi wziąć udział w konkursie młodych naukowców ze swoją nową koleżanką z klasy, wrażliwą i wycofaną Emmą. Mimo jej początkowej niechęci, Jim przekonuje ją, by potajemnie zbudowali prawdziwy balon powietrzny. Inspiracją dla tego projektu jest ojciec chłopaka, astrofizyk Graham, który wkrótce ma wyruszyć na misję kosmiczną. Od śmierci matki ten projekt był dla niego bardzo ważny. Kiedy chłopiec odkrywa, że Graham się poddał, nie mówiąc mu o tym, jego świat rozpada się na kawałki. Rywalizacja przeradza się w obsesję, a Jim chce udowodnić, że w przeciwieństwie do swojego ojca nigdy się nie podda…
Jedenastoletni Jim jest utalentowanym chłopcem, który pasjonuje się kosmosem i nauką. Po przeprowadzce z tatą do nowego miasta, chłopak musi wziąć udział w konkursie młodych naukowców ze swoją nową koleżanką z klasy, wrażliwą i wycofaną Emmą. Mimo jej początkowej niechęci, Jim przekonuje ją, by potajemnie zbudowali prawdziwy balon powietrzny. Inspiracją dla tego projektu jest ojciec chłopaka, astrofizyk Graham, który wkrótce ma wyruszyć na misję kosmiczną. Od śmierci matki ten projekt był dla niego bardzo ważny. Kiedy chłopiec odkrywa, że Graham się poddał, nie mówiąc mu o tym, jego świat rozpada się na kawałki. Rywalizacja przeradza się w obsesję, a Jim chce udowodnić, że w przeciwieństwie do swojego ojca nigdy się nie podda…
14:35 – ZIELONA GRANICA – Poznańska premiera
reż. Agnieszka Holland, prod. Polska, Czechy, Francja, Belgia, 2023 r., czas projekcji: 147 min.
Po przeprowadzce na Podlasie psycholożka Julia (Maja Ostaszewska) staje się mimowolnym świadkiem i uczestnikiem dramatycznych wydarzeń na granicy polsko-białoruskiej. Świadoma ryzyka i konsekwencji prawnych, przyłącza się do grupy aktywistów pomagających uchodźcom, którzy koczują w lasach w strefie objętej stanem wyjątkowym. W tym samym czasie uciekająca przed wojną domową syryjska rodzina i towarzysząca jej nauczycielka z Afganistanu, nie wiedząc, że są narzędziem politycznego oszustwa białoruskich władz, próbują przedostać się do granic Unii Europejskiej. W Polsce los zetknie ich z Julią oraz młodym pogranicznikiem Janem (Tomasz Włosok). Rozgrywające się wokół wydarzenia zmuszą ich wszystkich do postawienia sobie na nowo pytania – czym jest człowieczeństwo?
Po przeprowadzce na Podlasie psycholożka Julia (Maja Ostaszewska) staje się mimowolnym świadkiem i uczestnikiem dramatycznych wydarzeń na granicy polsko-białoruskiej. Świadoma ryzyka i konsekwencji prawnych, przyłącza się do grupy aktywistów pomagających uchodźcom, którzy koczują w lasach w strefie objętej stanem wyjątkowym. W tym samym czasie uciekająca przed wojną domową syryjska rodzina i towarzysząca jej nauczycielka z Afganistanu, nie wiedząc, że są narzędziem politycznego oszustwa białoruskich władz, próbują przedostać się do granic Unii Europejskiej. W Polsce los zetknie ich z Julią oraz młodym pogranicznikiem Janem (Tomasz Włosok). Rozgrywające się wokół wydarzenia zmuszą ich wszystkich do postawienia sobie na nowo pytania – czym jest człowieczeństwo?
15:00 – GEORGIE MA SIĘ DOBRZE – Poznańska premiera
reż. Charlotte Regan, prod. Wielka Brytania, 2023 r., czas projekcji: 84 min.
Chociaż Georgie ma dopiero 12 lat, potrafi poradzić sobie w każdych warunkach. Po śmierci matki postanowiła udawać, że mieszka z wujkiem. Zarabia na życie, kradnąc rowery z najbliższym kumplem – Alim. Mieszkając na przedmieściach Londynu, nikomu nie może w pełni zaufać. Kiedy nagle pojawia się w jej życiu ojciec, Jason, Georgie nie wita go z otwartymi ramionami. Powoli zaczynają oswajać się ze swoją obecnością i zbliżać, co z humorem ogrywa aktorski duet Loli Campbell i Harrisa Dickinsona (gwiazdy „W trójkącie” Rubena Ostlunda). W efekcie otrzymujemy szaloną historię przyjaciół, którzy przy okazji stają się rodziną.
Chociaż Georgie ma dopiero 12 lat, potrafi poradzić sobie w każdych warunkach. Po śmierci matki postanowiła udawać, że mieszka z wujkiem. Zarabia na życie, kradnąc rowery z najbliższym kumplem – Alim. Mieszkając na przedmieściach Londynu, nikomu nie może w pełni zaufać. Kiedy nagle pojawia się w jej życiu ojciec, Jason, Georgie nie wita go z otwartymi ramionami. Powoli zaczynają oswajać się ze swoją obecnością i zbliżać, co z humorem ogrywa aktorski duet Loli Campbell i Harrisa Dickinsona (gwiazdy „W trójkącie” Rubena Ostlunda). W efekcie otrzymujemy szaloną historię przyjaciół, którzy przy okazji stają się rodziną.
16:30 – NASZOŚĆ – TYLKO DLA NIENORMALNYCH
reż. Magdalena Piejko, prod. Polska, 2022 r., czas projekcji: 73 min.
Grupa mieszkańców Poznania, w latach dziewięćdziesiątych XX wieku tworzących Akcję Alternatywną Naszość wymyśla happeningi ośmieszające polityków, działaczy komunistycznych, organizuje protesty przeciwko zbrodniczej działalności Putina. Międzypokoleniowa i ideowo różnorodna grupa na czele której stał Piotr Lisiewicz wydaje także pismo „Naszość – tylko dla nienormalnych” na łamach którego znalazły się rysunki oraz liczne wiersze tworzone przez członków formacji. Grupa wydała także tomik poezji zatytułowany „Flaki z nietoperza”. Ich potyczki z systemem sądowniczym, policją i mediami stają się opowieścią o nieznanej liście swoistych tabu tamtego czasu. Pokazują też uniwersalną i antytotalitarną moc śmiechu i ludzkiej kreatywności…
Grupa mieszkańców Poznania, w latach dziewięćdziesiątych XX wieku tworzących Akcję Alternatywną Naszość wymyśla happeningi ośmieszające polityków, działaczy komunistycznych, organizuje protesty przeciwko zbrodniczej działalności Putina. Międzypokoleniowa i ideowo różnorodna grupa na czele której stał Piotr Lisiewicz wydaje także pismo „Naszość – tylko dla nienormalnych” na łamach którego znalazły się rysunki oraz liczne wiersze tworzone przez członków formacji. Grupa wydała także tomik poezji zatytułowany „Flaki z nietoperza”. Ich potyczki z systemem sądowniczym, policją i mediami stają się opowieścią o nieznanej liście swoistych tabu tamtego czasu. Pokazują też uniwersalną i antytotalitarną moc śmiechu i ludzkiej kreatywności…
17:00 – POPRZEDNIE ŻYCIE – Pokaz przedpremierowy
reż. Celine Song, prod. USA, Korea Południowa, 2023 r., czas projekcji: 106 min.
In-Yun to koreańskie przekonanie, że ludzie zbliżają się do siebie, bo ich dusze poznały się w poprzednich wcieleniach. Nora (Greta Lee) i Hae Sung (Teo Yoo) dorastali razem w Korei Południowej. Rozdzieleni przez los jako dzieci, odnajdują się po latach dzięki mediom społecznościowym. W końcu miłosna i migrancka odyseja zaprowadziła oboje do Nowego Jorku. Nora jest już wtedy mężatką, a Hae Sung świeżo upieczonym singlem. „Co by było gdyby?” – to pytanie nie przestaje kołatać w ich głowach. A także w głowie męża Nory (John Magaro) zaskoczonego nagłą wizytą Koreańczyka…
In-Yun to koreańskie przekonanie, że ludzie zbliżają się do siebie, bo ich dusze poznały się w poprzednich wcieleniach. Nora (Greta Lee) i Hae Sung (Teo Yoo) dorastali razem w Korei Południowej. Rozdzieleni przez los jako dzieci, odnajdują się po latach dzięki mediom społecznościowym. W końcu miłosna i migrancka odyseja zaprowadziła oboje do Nowego Jorku. Nora jest już wtedy mężatką, a Hae Sung świeżo upieczonym singlem. „Co by było gdyby?” – to pytanie nie przestaje kołatać w ich głowach. A także w głowie męża Nory (John Magaro) zaskoczonego nagłą wizytą Koreańczyka…
17:50 – NA ZAWSZE MELOMANI – Pokaz przedpremierowy
reż. Rafał Mierzejewski, prod. Polska, 2022 r., czas projekcji: 83 min.
Łódzko-krakowski zespół Melomani był pierwszym zespołem jazzowym w Polsce, powstał na przełomie 1949 i 1950 roku. Tworzyli go Jerzy „Duduś” Matuszkiewicz, Andrzej „Idon” Wojciechowski, Andrzej Trzaskowski, Witold „Dentox” Sobociński, Witold Kujawski, Krzysztof Komeda, Antoni Studziński i Alojzy Thomys. Niezwykła podróż w czasie, do genezy polskiego jazzu w latach 1948 – 1960: od muzyki zakazanej przez władze PRL, po pierwsze ogólnopolskie festiwale – Jazzowy w Sopocie i Jazz Jamboree w Krakowie. Bogate materiały archiwalne połączone są ze wspomnieniami ikon polskiego jazzu: „Idona” Wojciechowskiego, Jana „Ptaszyna” Wróblewskiego, Wojciecha Karolaka, Michała Urbaniaka, czy Przemka Dyakowskiego…
Łódzko-krakowski zespół Melomani był pierwszym zespołem jazzowym w Polsce, powstał na przełomie 1949 i 1950 roku. Tworzyli go Jerzy „Duduś” Matuszkiewicz, Andrzej „Idon” Wojciechowski, Andrzej Trzaskowski, Witold „Dentox” Sobociński, Witold Kujawski, Krzysztof Komeda, Antoni Studziński i Alojzy Thomys. Niezwykła podróż w czasie, do genezy polskiego jazzu w latach 1948 – 1960: od muzyki zakazanej przez władze PRL, po pierwsze ogólnopolskie festiwale – Jazzowy w Sopocie i Jazz Jamboree w Krakowie. Bogate materiały archiwalne połączone są ze wspomnieniami ikon polskiego jazzu: „Idona” Wojciechowskiego, Jana „Ptaszyna” Wróblewskiego, Wojciecha Karolaka, Michała Urbaniaka, czy Przemka Dyakowskiego…
19:00 – DOPPELGÄNGER. SOBOWTÓR – Poznańska premiera
reż. Jan Holoubek, prod. Polska, 223 r., czas projekcji: 119 min.
Film przenosi widzów w czas przełomu lat 70-tych i 80-tych, a jego akcja rozgrywa się po dwóch stronach żelaznej kurtyny równocześnie. Hans (Jakub Gierszał) żyje w tętniącym życiem Strasburgu, korzystając z możliwości, jakie daje Zachód. Wtapia się w lokalną społeczność, jednocześnie prowadząc działalność szpiegowską. Bitner (Tomasz Schuchardt) mieszka z rodziną w Gdańsku, pracuje w stoczni. Pozornie nic nie łączy obu mężczyzn, jednak przeszłość skrywa tajemnicę, która postawi ich przed koniecznością zmierzenia się z własnymi słabościami i namiętnościami. Obaj staną przed pytaniem dotyczącym swojej tożsamości…
Film przenosi widzów w czas przełomu lat 70-tych i 80-tych, a jego akcja rozgrywa się po dwóch stronach żelaznej kurtyny równocześnie. Hans (Jakub Gierszał) żyje w tętniącym życiem Strasburgu, korzystając z możliwości, jakie daje Zachód. Wtapia się w lokalną społeczność, jednocześnie prowadząc działalność szpiegowską. Bitner (Tomasz Schuchardt) mieszka z rodziną w Gdańsku, pracuje w stoczni. Pozornie nic nie łączy obu mężczyzn, jednak przeszłość skrywa tajemnicę, która postawi ich przed koniecznością zmierzenia się z własnymi słabościami i namiętnościami. Obaj staną przed pytaniem dotyczącym swojej tożsamości…
19:20 – TURKUSOWA SUKNIA – Poznańska premiera
reż. Maryam Touzani, prod. Francja, Maroko, Belgia, Dania, 2022 r., czas projekcji: 124 min.
Mina i Halim, małżeństwo z wieloletnim stażem, prowadzi niewielki zakład krawiecki w marokańskim mieście Sala. O talencie mężczyzny, a zwłaszcza niezwykłym hafcie, jakim ozdabia tradycyjne, szyte przez siebie stroje, jest na tyle głośno, że kolejne zamówienia znacznie przekraczają jego możliwości. Sytuacja zmusza Halima, by zatrudnił młodego pomocnika, choć początkowo nie jest do tego przekonany. Ostatecznie pod jego skrzydła trafia Youssef, dla którego praktyka u boku mistrza w swoim fachu, za jakiego uchodzi starszy z mężczyzn, jest wielką szansą. Przyglądanie się codziennej żmudnej pracy Halima to dla niego nie tylko możliwość doskonalenia własnych umiejętności, ale też lekcja cierpliwości oraz pokory. Tym cenniejsza, że z każdym dniem bohaterowie nabierają do siebie większego zaufania i zaczyna ich łączyć coraz bliższa więź, co nie pozostaje niezauważone przez Minę…
Mina i Halim, małżeństwo z wieloletnim stażem, prowadzi niewielki zakład krawiecki w marokańskim mieście Sala. O talencie mężczyzny, a zwłaszcza niezwykłym hafcie, jakim ozdabia tradycyjne, szyte przez siebie stroje, jest na tyle głośno, że kolejne zamówienia znacznie przekraczają jego możliwości. Sytuacja zmusza Halima, by zatrudnił młodego pomocnika, choć początkowo nie jest do tego przekonany. Ostatecznie pod jego skrzydła trafia Youssef, dla którego praktyka u boku mistrza w swoim fachu, za jakiego uchodzi starszy z mężczyzn, jest wielką szansą. Przyglądanie się codziennej żmudnej pracy Halima to dla niego nie tylko możliwość doskonalenia własnych umiejętności, ale też lekcja cierpliwości oraz pokory. Tym cenniejsza, że z każdym dniem bohaterowie nabierają do siebie większego zaufania i zaczyna ich łączyć coraz bliższa więź, co nie pozostaje niezauważone przez Minę…
21:00 – ZIELONA GRANICA – Poznańska premiera
reż. Agnieszka Holland, prod. Polska, Czechy, Francja, Belgia, 2023 r., czas projekcji: 147 min.
Po przeprowadzce na Podlasie psycholożka Julia (Maja Ostaszewska) staje się mimowolnym świadkiem i uczestnikiem dramatycznych wydarzeń na granicy polsko-białoruskiej. Świadoma ryzyka i konsekwencji prawnych, przyłącza się do grupy aktywistów pomagających uchodźcom, którzy koczują w lasach w strefie objętej stanem wyjątkowym. W tym samym czasie uciekająca przed wojną domową syryjska rodzina i towarzysząca jej nauczycielka z Afganistanu, nie wiedząc, że są narzędziem politycznego oszustwa białoruskich władz, próbują przedostać się do granic Unii Europejskiej. W Polsce los zetknie ich z Julią oraz młodym pogranicznikiem Janem (Tomasz Włosok). Rozgrywające się wokół wydarzenia zmuszą ich wszystkich do postawienia sobie na nowo pytania – czym jest człowieczeństwo?
Po przeprowadzce na Podlasie psycholożka Julia (Maja Ostaszewska) staje się mimowolnym świadkiem i uczestnikiem dramatycznych wydarzeń na granicy polsko-białoruskiej. Świadoma ryzyka i konsekwencji prawnych, przyłącza się do grupy aktywistów pomagających uchodźcom, którzy koczują w lasach w strefie objętej stanem wyjątkowym. W tym samym czasie uciekająca przed wojną domową syryjska rodzina i towarzysząca jej nauczycielka z Afganistanu, nie wiedząc, że są narzędziem politycznego oszustwa białoruskich władz, próbują przedostać się do granic Unii Europejskiej. W Polsce los zetknie ich z Julią oraz młodym pogranicznikiem Janem (Tomasz Włosok). Rozgrywające się wokół wydarzenia zmuszą ich wszystkich do postawienia sobie na nowo pytania – czym jest człowieczeństwo?
21:20 – PORNOMELANCHOLIA – Poznańska premiera
reż. Manuel Abramovich, prod. Argentyna, Francja, Brazylia, Meksyk, 2022 r., czas projekcji: 98 min.
Lalo Santos, meksykańska gwiazda gejowskiego porno, znajduje się w życiowym letargu. Smutek wyzierający z jego spojrzenia jest widoczny od początku filmu, który przedstawia jego pierwsze kroki w sex workingu. Do czasu, kiedy zobaczył na Twitterze ogłoszenie o poszukiwaniu aktora do roli Emiliano Zapaty w ambitnym filmie porno o rewolucji meksykańskiej, pracował w fabryce. Ponieważ przypomina legendarnego rewolucjonistę, postanowił się zgłosić, w nadziei na zamianę przygodnego seksu, który wyrywał go na chwilę z depresyjnej stagnacji i samotności, na zajęcie przynoszące pieniądze. Czy jednak pozwoli mu to poradzić sobie z własnymi, skomplikowanym emocjami oraz zdystansowaniem i niemożliwością bycia sobą w relacji z matką? Zdawkowe wiadomości głosowe, które do niej wysyła, obnażają to, czego reżyser, nazywający go „seks maszyną”, nie chce widzieć – wrażliwość i cierpienie. Chociaż w materiałach wrzucanych do internetu sprawia wrażenie, że prowadzi życie wypełnione wyłącznie bezpruderyjną przyjemnością, tak naprawdę Lalo stara się zrozumieć, w którą stronę zmierza jego życie…
Lalo Santos, meksykańska gwiazda gejowskiego porno, znajduje się w życiowym letargu. Smutek wyzierający z jego spojrzenia jest widoczny od początku filmu, który przedstawia jego pierwsze kroki w sex workingu. Do czasu, kiedy zobaczył na Twitterze ogłoszenie o poszukiwaniu aktora do roli Emiliano Zapaty w ambitnym filmie porno o rewolucji meksykańskiej, pracował w fabryce. Ponieważ przypomina legendarnego rewolucjonistę, postanowił się zgłosić, w nadziei na zamianę przygodnego seksu, który wyrywał go na chwilę z depresyjnej stagnacji i samotności, na zajęcie przynoszące pieniądze. Czy jednak pozwoli mu to poradzić sobie z własnymi, skomplikowanym emocjami oraz zdystansowaniem i niemożliwością bycia sobą w relacji z matką? Zdawkowe wiadomości głosowe, które do niej wysyła, obnażają to, czego reżyser, nazywający go „seks maszyną”, nie chce widzieć – wrażliwość i cierpienie. Chociaż w materiałach wrzucanych do internetu sprawia wrażenie, że prowadzi życie wypełnione wyłącznie bezpruderyjną przyjemnością, tak naprawdę Lalo stara się zrozumieć, w którą stronę zmierza jego życie…