Aglomeracja Firma

Franczyzobiorca 2012 z Murowanej Gośliny!

Wioletta Pasturczak odbiera nagrodę dla najleposzego franczyzobiorcy w 2012 roku  Foto: materiały prasowe

Franczyza może być ciekawą formą aktywności zawodowej w czasach kryzysu. Aby osiągnąć w niej sukces, warto podążać śladem tych, którzy z powodzeniem prowadzą biznes od lat. Przedsiębiorczość, otwartość, dbałość o ofertę punktu sprzedaży i ekspozycję towaru – to główne cechy wyróżniające Franczyzobiorcę Roku sieci Euro – Salon Prasowy.

Wioletta Pasturczak odbiera nagrodę dla najleposzego franczyzobiorcy w 2012 roku Foto: materiały prasoweProwadzenie salonu prasowego nie jest łatwe. Zgromadzenie kapitału, wybór optymalnej lokalizacji i rozpoczęcie działalności to dopiero początek. Efektywne wykorzystanie know-how franczyzodawcy wzbogacone własnymi pomysłami na biznes pozwala jednak wyróżnić się na wymagającym rynku.

– W tej branży liczy się przede wszystkim otwartość i umiejętność prowadzenia własnej firmy – mówi Wioletta Pasturczak, która otrzymała tytuł „Franczyzobiorca Roku 2012”. Od 3 lat prowadzi Euro – Salon Prasowy w Murowanej Goślinie. Z powodzeniem łączy obowiązki zawodowe z życiem rodzinnym.

Jak przyznaje, we franczyzie ważne jest znalezienie sposobu na dotarcie do potencjalnych klientów punktu sprzedaży i utrzymywanie z nimi dobrych relacji. Ze względu na specyfikę działalności istotna staje się w niej także umiejętność połączenia dwóch różnych funkcji – właściciela firmy oraz jej pracownika. Przydatne w tym wypadku mogą okazać się dotychczasowe umiejętności zawodowe.

– Z franczyzą miałam kontakt już wcześniej jako pracownik salonu prasowego. Pomysł na biznes wydawał mi się ciekawy, dlatego też zdecydowałam się wykorzystać zdobyte doświadczenie i otworzyć własny punkt sprzedaży – dodaje Wioletta Pasturczak. – Potrzebowałam czasu, aby wdrożyć się we wszystkie kwestie związane z prowadzeniem własnej działalności. Z perspektywy czasu oceniam pozytywnie ten wybór.

Tytuł „Franczyzobiorca Roku” przyznawany jest przez spółkę Eurokiosk d 5 lat. Przy wyborze oceniane są poszczególne aspekty związane z prowadzeniem biznesu. Zalicza się do nich odpowiednie zaopatrzenie punktu sprzedaży, ekspozycję towaru, skuteczność w dotarciu do klientów, estetykę obiektu i zgodność ze standardami sieci. Wyniki ogłaszane są podczas corocznego spotkania z franczyzobiorcami. Dotychczas wyróżnienie otrzymało 18 przedsiębiorców.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz