Oborniki

Było łatwiej, ale już nie będzie

Mobilny BOK ENEA w Obornikach  Foto: Gmina Oborniki

Działające Mobilne Biuro Obsługi Klienta Enea nie będzie się już pojawiać w Obornikach. Firma kończy program i zachęca do… Internetu.

Od nowego roku mieszkańcy Obornik i okolic nie będą mogli już korzystać pojawiającego się raz w tygodniu mobilnego BOK. Enea argumentuje tę decyzję malejącym zainteresowaniem taką formą obsługi.

Jednocześnie zauważalny jest dynamiczny wzrost liczby klientów korzystających z nowoczesnych kanałów kontaktu, czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), strony internetowej oraz infolinii – argumentuje Enea.

To właśnie te formy obsługi będą rozwijane przez tę spółkę. Niestety nie wszystko i nie zawsze można załatwić logując się czy dzwoniąc do Biur Obsługi Klienta Enei.

Mieszkańcom Obornik pozostaje zatem wyjazd do Szamotuł, bądź do Poznania, gdzie znajdują się takie punkty. Być może formuła działania Mobilnego BOK była niewystarczająca i stąd słabnące zainteresowanie mieszkańców. Działało ono w poniedziałki na terenie Targowiska.

Nasi konsultanci są dostępni telefonicznie, przez eBOK i formularze kontaktowe na stronie internetowej, a planowane jest wdrożenie kolejnych nowoczesnych rozwiązań ułatwiających obsługę klientów – komentuje Enea.

Użyte w artykule zdjęcia: Gmina Oborniki

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz