BizNews POZnań

Budzik, jako narzędzie marketingu

Startup (1)  Foto: materiały prasowe

Budzik, jako narzędzie marketingu, aplikacja, w której konsument wciela się w agenta czy nowa koncepcja opakowań do pieczywa to tylko trzy z klilkunastu pomysłów nad którymi pracowali uczestnicy Startup Sprint Marketing, który przez weekend odbywa się w Pixelu, siedzibie Grupy Allegro.

Startup (1) Foto: materiały prasoweW piątek podczas rozpoczęcia uczestnicy odbywającego się w Poznaniu Startup Sprint Marketing zaprezentowali 14 pomysłów. Zespoły, w sumie ponad czterdzieści osób, pracowali później w ramach dwóch kategorii: strategia marketingowa startupu oraz nowe rozwiązanie marketingowe. Po warsztatach z modelowania biznesowego i wstępu do strategii marketingowej rozpoczęły się sesje mentorskie.

Czternastu mentorów, większości związanych z marketingiem i PR pomaga zespołom w pracy nad ich projektami.

Konsultacje z mentorami to niesamowita okazja do nawiązania kontaktów, współpracy a co ważniejsze, otrzymania cennych wskazówek na temat projektu i strategii marketingowej, mówi Jakub Brodecki, jeden z uczestników wydarzenia.

Kuba w ramach Startup Sprint Marketing pracuje nad strategią marketingową dla swojego projektu QuickBack – systemu zabezpieczeń do kluczy, bagaży i innych cennych dla nas przedmiotów, dzięki któremu zwiększamy szanse ich odzyskania. Z kolei inny uczestnik, Piotr Biegun rozwija pomysł w ramach kategorii nowe rozwiązanie.

Wraz z pięcioma współpracownikami pracujemy nad rozwiązaniem, dzięki któremu firmy będą mogły sprawniej przeprowadzać testy produktów i usług wśród użytkowników. – Mówi Piotr. Mamy już dopracowaną koncepcję i pracujemy właśnie nad przygotowaniem wersji demo. – Dodaje.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz