Wieczór ciekawych reklam, nie tylko dla reklamożerców!

Autor: Tomasz Dworek. Poznań, 20 Października 2019

Noce reklamożerców cieszą się sporą popularnością, ale to wspólne oglądanie reklam jest wyjątkowe. Organizatorzy wydarzenia chcą odpowiedzieć na ważne społecznie pytania, m.in. czy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować do działania i czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR?

Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne spotkanie dla osób związanych z szeroko pojętą komunikacją, dające okazję do wymiany poglądów pomiędzy twórcami kampanii, ich odbiorcami oraz przedstawicielami mediów. Dziewiąta odsłona wydarzenia nosi tytuł „Fempowerment & Co”. Podczas spotkań w tej edycji zaprezentowane zostaną kampanie, które odnoszą się przede wszystkim do roli kobiet w społeczeństwie, a także te wspierające równość, różnorodność i zwracające uwagę na kwestię kryzysu klimatycznego oraz zrównoważonego rozwoju.

Podczas prezentacji case’ów nie zabraknie polskich akcentów. Organizatorzy pokażą dwie nagrodzone na tegorocznym festiwalu w Cannes rodzime kampanie, czyli „Ostatni Twój Weekend” oraz „Niezniszczalną Tęczę”. Wartym uwagi elementem obu spotkań jest dobór prelegentek. Przede wszystkim, aby zachować spójność z tytułem wydarzenia zaproszone zostały tylko kobiety.

W Concordia Design pojawi się Martyna Kaczmarek, Country Business Lead marki Ben&Jerry’s w Polsce. To dzięki jej zaangażowaniu i konsekwentnej strategii misji społecznej marki na warszawskim Placu Zbawiciela pojawiła się hologramowa tęcza.

Ponadto dzielić się wiedzą i inspirować będą: Agnieszka Juszkis, Dyrektorka Marketingu Centrum zakupów i lifestyle Posnania w Poznaniu, a także Wiktoria Jędroszkowiak – siedemnastoletnia aktywistka, inicjatorka i współtwórczyni Młodzieżowego Strajku Klimatycznego w Poznaniu.

Nasze wydarzenie już na stałe wpisało się w branżowy kalendarz – zarówno w Poznaniu, jak i w Warszawie sala pęka w szwach. Niezmiernie cieszy nas to zainteresowanie. Co roku mamy stałych gości, ale też docieramy do nowych osób. Staramy się trzymać rękę na pulsie i za każdym razem tak dobieramy prezentowane kampanie, aby inspirowały uczestników oraz uczestniczki do dyskusji – mówi Przemysław Wojak z agencji Q&ACommunications

Cannes Lions Creative Comms Meeting, poniedziałek, 21 października, godz. 18:00, Concordia Design, ul. Zwierzyniecka.

Wstęp na wydarzenie, zarówno w Poznaniu, jak i Warszawie jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja:
http://www.qacommunications.com/canneslions/

Użyte w artykule zdjęcia: materiały prasowe, Jakub Nowicki / QA Consulting / facebook, Adrian Grycuk, lic. CC BY-SA 3.0 pl

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.