Promocyjny film miasta Poznania “Kalejdoskop” otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Marketing Miejsc w prestiżowym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Nagroda jedzie już do stolicy Wielkopolski.
To już druga nagroda dla filmu promocyjnego wyreżyserowanego przez Xawerego Żuławskiego. Realizując go, reżyser spędził ponad 50 godzin w helikopterze. W ten sposób powstał ten nietypowy spot. Ma on kilka wersji, z których każda skupia się na innym obszarze życia miasta – biznes, rekreacja i ludzie.
W kategorii Marketing Miejsc, Miasto Poznań wyprzedził tylko Kraków. Pokonaliśmy natomiast między innymi projekty Gdańska, Lublina, Polskiej Organizacji Turystycznej czy Województwa Mazowieckiego.
Kompletna wizja działań promocyjnych to jedno, konsekwencja w jej realizacji to drugie. Kolejna nagroda za aktywność marketingową Poznania jest tego potwierdzeniem. Coraz mocniejsza pozycja Poznania wśród polskich miast w obszarze promocji jest powodem do zadowolenia. Teraz stawiamy sobie poprzeczkę wyżej i myślimy o większej aktywności, w szczególności poza granicami Polski – komentuje Prezydent Grobelny.

![Dabrowskiego Most Teatralny przed wojna [NAC IKC] Foto: NAC / domena publiczna Dabrowskiego Most Teatralny przed wojna [NAC IKC] Foto: NAC / domena publiczna](https://www.lepszypoznan.pl/wp-content/uploads/2021/11/8j0W9U-313x168.jpg)













![Dabrowskiego Most Teatralny przed wojna [NAC IKC] Foto: NAC / domena publiczna Dabrowskiego Most Teatralny przed wojna [NAC IKC] Foto: NAC / domena publiczna](https://www.lepszypoznan.pl/wp-content/uploads/2021/11/8j0W9U-300x200.jpg)
Dodaj komentarz