Nowe Miasto

Warszawska agencja będzie promowała Centrum Posnania

CH Łacina  Foto: materiały inwestora

Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła kompleksowe działania komunikacyjne powstającego centrum handlowego na Ratajach.

CH Łacina Foto: materiały inwestoraJak możemy przeczytać w komunikacie – zakres prac związany jest z realizacją prowadzonego przez Apsys Polska innowacyjnego konceptu łączącego w sobie centrum handlowe i przestrzeń spotkań.

Zakres działań komunikacyjnych prowadzonych przez Havas PR Warsaw dla Centrum Posnania obejmuje obsługę PR, organizację wydarzeń specjalnych związanych z kolejnymi etapami budowy Posnanii, działania skierowane do najemców, aktywację przyszłych klientów centrum, jak również szerokozasięgową kampanię w mediach. Współpraca potrwa do zakończenia inwestycji.

Centrum Posnania jak czytamy w komunikacie będzie czwartym co do wielkości centrum handlowo-rozrywkowym w Polsce. Ambicją inwestora jest stworzenie wzorcowego przykładu śródmiejskiego centrum, w którym istotną rolę będzie odgrywać nowoczesna, funkcjonalna, uwzględniająca potrzeby klientów architektura. Będzie ona istotnym elementem wyróżniającym wykorzystywanym w komunikacji.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz