Rozszerzona rzeczywistość rekrutuje pracowników

Autor: miarecki. Poznań, 14 Marca 2019

„Love Your Career. Ace Your Career” – to pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna, która została stworzona w tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Pozwoli przechodniom poznańskich ulic wejść do świata wirtualnego, nie ruszając się z miejsca. W ten innowacyjny sposób spółka informatyczna zaprasza do współpracy nowych kandydatów.

Rzeczywistość rozszerzona, z ang. Augmented Reality, to technologia, idąca ramię w ramię z tzw. rzeczywistością wirtualną. Obecnie to jedne z najbardziej przyszłościowych technologii, które będę decydujące w kształtowaniu nowoczesnego świata.

Na poznańskich ulicach pojawiły się reklamy outdoorowe, które zawierają marker AR. Aby wejść do świata rozszerzonej rzeczywistości, wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację z Google Play lub AppStore i nakierować swój smartphone na wspominany marker, który przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Kiedy więc użyjemy aplikacji i markera, w widocznej przed nami części miasta pojawią się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym będzie można wziąć udział, aby sprawdzić, czy pasuje się do potencjalnego pracodawcy.

Z quizu użytkownik dowie się, czy Capgemini to miejsce, w którym się odnajdzie, czy dobrze poczuje się w zespole, czy lubi to samo, co my – zapowiada Justyna Kurpierz, Employer Branding Team Leader. Już sama aplikacja jest dla naszych kandydatów zapowiedzią tego, w jaki sposób pracujemy – niestandardowo, w oparciu o najnowocześniejsze technologie, zespołowo.

Użyte w artykule zdjęcia: Capgemini / informacje prasowe

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.