Aglomeracja

Udany debiut Ekocudów w Poznaniu

Ekocuda  Foto: materiały prasowe / Joanna Oleszek

Ekocuda już od dwóch lat zrzeszają producentów kosmetyków naturalnych z ich użytkownikami, a ich popularność rośnie w bardzo dynamicznym tempie. Jak dotąd okazję do bliskich spotkań z polskimi i zagranicznymi markami kosmetyków naturalnych mieli przede wszystkim mieszkańcy Warszawy i Trójmiasta, jednak 27 i 28 października Ekocuda zadebiutowały w kolejnym mieście – w Poznaniu.

Wydarzenie odbyło się w klimatycznej i nowoczesnej przestrzeni, w samym centrum – w Concordia Design, przy ul. Zwierzynieckiej 3. Towarzyszyło mu ogromne zainteresowanie gości, fantastyczna energia, liczne wykłady i bezpłatne warsztaty.

Pierwsza edycja w Poznaniu to kolejny sukces nie tylko organizatorów Ekocudów, ale całego rynku kosmetyków naturalnych. Poprzednie edycje w Gdańsku i Warszawie przyciągnęły łącznie około 204 tysiące osób. I tym razem goście nie zawiedli – całe wydarzenie odwiedziło ponad 7 tysięcy uczestników.

Powodzenie Ekocudów udowadnia, że zainteresowanie kosmetykami naturalnymi w żadnym razie nie jest chwilową modą, lecz wynikiem świadomych wyborów i sposobem na życie ogromnej grupy konsumentów. – mówi Zuzanna Mierzejewska właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: Rosnącą popularność Ekocudów w dużej mierze zawdzięczamy samym uczestnikom naszych wydarzeń, którzy przekazują sobie informacje i zachęcają do udziału inne osoby. Przed, w trakcie i po pierwszej edycji w Poznaniu goście wykazali się dużą aktywnością na naszych social mediach – pojawiło się mnóstwo udostępnień, reakcji na posty i pytań o kolejne edycje. Niecierpliwym mieszkańcom Poznania i okolic możemy zdradzić, że Ekocuda wrócą do nich już na wiosnę.

Podobnie jak podczas edycji warszawskich i gdańskich, tak i w Poznaniu dużo się działo – przestrzeń Concordia Design była przepełniona aktywnymi uczestnikami, którzy chcieli maksymalnie wykorzystać okazję do bezpośrednich spotkań z ulubionymi markami, a także szanse, by poznać nowe preparaty, z którymi dotąd nie mieli styczności. Ekocuda pokazują bowiem, że osoby stosujące na co dzień wyłącznie kosmetyki naturalne wcale nie są skazane na ograniczenia i monotonię. Wręcz przeciwnie – oferta kosmetyków naturalnych rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nią pojawiają się kolejne możliwości dla wymagających klientów.

Podczas pierwszej poznańskiej edycji Ekocudów dużym zainteresowaniem cieszyły się wykłady z blogerkami Dermatolook oraz Agnieszką Niedziałek – właścicielką marki napieknewlosy.pl oraz ambasadorką Ekocudów. Tłumy entuzjastów naturalnych preparatów odwiedziły również stoisko marki Pixie Cosmetics. Tradycyjnie w wydarzeniu można było wziąć udział bezpłatnie.

Targi Kosmetyków naturalnych Ekocuda organizowane są z myślą o konsumentach, którzy w swoich codziennych wyborach zakupowych kierują się jakością produktów, ich składem, a także tym, czy ich produkcja miała zrównoważony charakter i odbyła się z poszanowaniem środowiska. Na kolejną szansę na ekocudowne spotkanie z kosmetykami naturalnymi musimy poczekać do wiosny.

Sponsorami pierwszej edycji targów w Poznaniu były dwie firmy – Be Organic oraz Pixie Cosmetics.

Użyte w artykule zdjęcia: materiały prasowe / Joanna Oleszek

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz