BizNews

Internauci zebrali ponad 18 milionów złotych dla WOŚP

PayU  Foto: facebook.com/PayUpl

W trakcie 26. Finału internauci korzystający z systemu PayU przekazali 18 109 010 złotych na wyrównywanie szans w leczeniu noworodków. PayU gra z Orkiestrą Jurka Owsiaka już od 16 lat, nie pobierając przy tym żadnej prowizji.

Wspieranie WOŚP w internecie staje się coraz popularniejsze. Nasi przyjaciele nie zawsze mają możliwość wrzucenia pieniędzy do tradycyjnej puszki – czasami z powodu choroby, czasami z powodu odległości od Polski, a czasami po prostu chcieliby wesprzeć nasze działania jeszcze przed finałową niedzielą. Wpłata za pomocą naszej strony wpłacam.wosp.org.pl, aplikacji mobilnej czy innych stron, których operatorem finansowym jest PayU, jest dla użytkowników bezpieczna i bardzo łatwa, a jednocześnie daje im pewność, że wpłacona kwota od razu i w całości trafia na nasze konto – mówi Krzysztof Dobies, Rzecznik Prasowy Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Aż 80% wpłat na zbiórkach i aukcjach zrealizowano za pomocą szybkich przelewów online (tzw. pay-by-linków). Innymi wybieranymi metodami płatności były BLIK (10%), karty płatnicze (9%) i przelewy tradycyjne (1%).

Od 2003 r., gdy PayU rozpoczęło współpracę z WOŚP, internauci przekazali dla Orkiestry za pośrednictwem tego systemu już ponad 77 mln zł. Każda wpłacona złotówka została w całości przesłana na konto Fundacji, ponieważ PayU nie pobiera żadnej prowizji.

Poprzez aplikacje, strony i aukcje internetowe zebrano łącznie 18 109 010 złotych.
Poprzez aukcje charytatywne współorganizowane z Allegro i wirtualną puszkę Allegro zebrano 9 150 827 złotych.
Najczęściej wpłacanymi kwotami przez internautów były: 20 zł (22% wszystkich wpłat), 50 zł (17%), 10 zł (13%) oraz 100 zł (11%).
Ze wszystkich wpłat o wartości 20 zł zebrano prawie 900 tys. zł, a z wpłat po 50 zł aż 1 641 350 zł.
Najwyższą pojedynczą wpłatę, 15 800 zł, odnotowano na stronie wosp.org.pl.

Z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy współpracujemy już 16 lat i z każdym Finałem obserwujemy, że Polacy coraz bardziej przekonują się do wspierania akcji charytatywnych poprzez wpłaty datków online. Jesteśmy dumni, że mamy szansę być częścią tej największej w Polsce i unikalnej w skali świata akcji charytatywnej, udostępniając narzędzie, dzięki któremu każdy może pomóc dzieciom: wystawiając coś na charytatywną aukcję, licytując przedmioty, organizując własne zbiórki w internecie, czy też wpłacając dowolną kwotę – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce. Akcje charytatywne, takie jak WOŚP, można i należy wspierać przez cały rok. Możliwość przekazania wpłaty dostępna jest nieustannie na stronie wosp.org.pl, a od 8 marca br. trwa także nowa całoroczna zbiórka na Facebooku – dodaje.

PayU jest liderem płatności internetowych w Polsce i na wielu innych rynkach na świecie. Jego siedziba mieści się w Poznaniu. Dostarcza prosty w integracji i wygodny w użytkowaniu system płatności, który ułatwia dokonywanie zakupów przez Internet. Podstawą działalności firmy jest łączenie potrzeb firm sprzedających produkty i usługi z zachowaniami zakupowymi i płatniczymi konsumentów. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty, odroczone płatności, płatności odnawialne, portfele elektroniczne takie jak Android Pay, Visa Checkout, MaterPass, a także BLIK. PayU odpowiada za obszar technologii finansowych spółki Naspers Ltd.

Użyte w artykule zdjęcia: facebook.com/PayUpl

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz