POZnań

Już o 6 rano z POK pod Kaponierą skorzystał pierwszy klient

Tramwaj - Rondo Kaponiera - poziom -2  Foto: Urząd Miasta Poznania

Pierwszy klient już o 6 rano zameldował się w nowym punkcie obsługi ZTM na poziomie -1 Ronda Kaponiera. Kupił bilet trasowany do 6 przystanków.

Punkt Obsługi Klienta ZTM - KaponieraW nowoczesnym punkcie oprócz trzech stanowisk obsługi pasażerowie mają do dyspozycji także stolik do wypełniania druków lub wniosków oraz pisania dokumentów. Jest również kącik dla dzieci. W lokalu umieszczono także monitor z informacjami ile minut pozostało do odjazdu tramwajów i autobusów kursujących przez Kaponierę.

Przy Punkcie znajduje się czytnik PEKA, na którym można sprawdzić stan karty, a także biletomat.

POK pod Kaponierą docelowo zastąpi punkt mieszczący się na moście Teatralnym (jego zamkniecie planowane jest na listopad).

Już pierwszego dnia stanowiska obsługi cieszyły się dużym powodzeniem, co potwierdza, że jego powrót na ten węzeł przesiadkowy był trafiony – mówi Agnieszka Smogulecka, rzeczniczka ZTM.

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 17.00. W BOK można m.in.: złożyć wniosek, reklamację, odwołanie lub otrzymać zaświadczenie o ważności biletu.

Użyte w artykule zdjęcia: Urząd Miasta Poznania , ZTM

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz