Aglomeracja

Punkty Obsługi Klienta ZTM wracają do normalnych godzin pracy

Punkt Obsługi Klienta ZTM na Junikowie  Foto: materiały prasowe / ZTM

Od 1 czerwca (wtorek) w pełnym wymiarze czasowym będą otwarte Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.

Lokalizacje POK: Dworzec Zachodni PKP, Górczyn – pętla autobusowa, Ogrody – pętla tramwajowa, pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej), Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy, Dębiec – pętla tramwajowa, Junikowo – pętla tramwajowa, rondo Kaponiera – poziom -1,  Śródka –  dworzec autobusowy i Dworzec Rataje.

Z uwagi na pandemię Covid-19 wciąż niedostępne będą POK i BOK znajdujące się w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki.

W Punktach Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:

  • doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),
  • kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
  • składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,
  • odbiór imiennej karty PEKA,
  • kupno karty PEKA na okaziciela,
  • zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
  • opłacanie opłat dodatkowych,
  • informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
  • składanie reklamacji w formie pisemnej
  • otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

Od 1 czerwca Biuro Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1) będzie funkcjonowało w godzinach sprzed pandemii, czyli od godz. 9:30 do 17:00.

W Biurze Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:

  • złożenie reklamacji, skargi lub wniosku,
  • złożenie wniosku o rozłożenie zadłużenia na raty,
  • otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
  • bezpłatne wykonanie zdjęcia do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane),
  • uzyskanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
  • otrzymanie pomocy w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

Z uwagi na pandemię podczas wizyt w POK/BOK serdecznie prosimy klientów o przestrzeganie reżimu sanitarnego, czyli przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi:

  • noszenie maski zasłaniającej usta i nos,
  • zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,
  • przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
  • zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,
  • dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą
Użyte w artykule zdjęcia: materiały prasowe / ZTM

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz