Aglomeracja Firma Lifestyle

Pamiętacie kolumny Altus z Tonsilu?

Tonsil sprzed lat  Foto: facebook

Przez całe lata osiemdziesiąte marzeniem było posiadanie w domu do słuchania muzyki kolumn Altus z Tonsilu. To na tym sprzęcie Polacy zapoznawali się z kamieniami milowymi muzyki popularnej.

Tonsil sprzed lat Foto: facebookZ nadejściem transformacji losy Tonsilu zaczęły się komplikować. W drugiej połowie lat 90-tych firma znalazła się w trudnym położeniu – polski rynek zalała fala taniego sprzętu z Azji, jednocześnie zapotrzebowanie na polski sprzęt na rynkach zachodnich wyraźnie zmalało.

Jedna z największych firm elektroakustycznych w Europie (na początku lat 90-tych zatrudniająca ponad 3500 pracowników i zajmująca powierzchnię produkcyjną blisko 50 tys.m2) musiała zmierzyć się z głęboką restrukturyzacją.

Po wielu zawirowaniach, zmianach własnościowych i seriach dofinansowań Tonsil wychodzi na prostą drogę, budując nową sieć dystrybucji. Kolumny Altus i Maestro są flagowymi produktami Tonsilu. Producent jednak nie zamierza bazować wyłącznie na tych modelach dlatego podejmuje działania związane z projektowaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych zestawów. Pierwszym takim produktem są high-endowe kolumny Omega, które stanowią jednocześnie pierwszy model z linii Golden Line. Ta seria jest skierowana do bardzo wymagających klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość dźwięku. Kolejnym krokiem będzie zorganizowanie konkursu na projekt wizualny nowych zestawów i w zależności od jego wyników będą podejmowane następne działania.

Stawiamy na ciągły rozwój i podnoszenie jakości naszych produktów. Chcemy aby nasze kolumny wyróżniały się na tle konkurencji tak jakościowo jak i wizualnie. Z tego powodu postanowiliśmy pójść w kierunku nowych, designerskich przedsięwzięć aby nasi klienci mieli szeroką możliwość wyboru odpowiednich dla siebie zestawów nagłaśniających – mówi Sławomir Wieszczeciński, właściciel firmy.

Kolumny Tonsil Foto: materiały prasowe

Tagi:

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz