BizNews

Kanapka sposobem na szok klimatyczny

Warm welcome (1)  Foto: materiały pr

Znacie to uczucie, niepokój po wylądowaniu samolotu i przejściu do hali bagażowej, czy moja walizka przyleciała razem ze mną? Na Ławicy podróżni powracający z ciepłych krajów zaskoczeni zostali niestandardową akcją promocyjną. Zamiast oczekiwanych bagaży na taśmie pojawiły się… tace z kanapkami.

Zaskoczenie zostało rozwiane przez wygłoszony przez megafon komunikat, że jest to poczęstunek przygotowany specjalnie dla nich przez restaurację SUBWAY i ma służyć wzmocnieniu przed trudami aklimatyzacji do pogody panującej w Polsce.

„Wiemy, że długa zima dała się we znaki wszystkim. To właśnie mroźna pogoda zainspirowała nas do wsparcia podróżnych sandwiczami, by zmniejszyć szok wywołany odmienną niż spodziewana temperaturą – powiedział Jan Petr z Subway’a.

Akcja „Warm Welcome” zrealizowana została w ramach kampanii „Sub of the Day” a przedsięwzięcie koordynowała poznańska agencja Q&AConsulting, która odpowiada także za kampanię marketingową i e-pr.

1 komentarz

kliknij by dodać komentarz